pátek 19. srpna 2011

je na čase...

...je na čase začít psát vlastní blog...
o všem co mě inspiruje, těší...moji lidé... lidé, příroda, umění, kultura, divadlo, procházky, práce...kresba, malba, grafika, ilustrace, návrhy, skici...prostě tvorba. Bez toho nemůžu být...už jsem pár pokusů učinila, teda dva pokusy... první dcera, druhá dcera...malinko jsem se oprostila od soustavné potřeby dělat... ale ta potřeba a chuť pracovat mě vždycky dožene, pohltí, uvede do stavu absolutní radosti, nebo frustrace, to když není ta správná konstalace hvězd, můz :)...







2 komentáře:

  1. Báječné! Už jsem si říkala, že je škoda, aby nebyly tvé krásné fotky shromážděné na jednom přehledném místě. Ukládám si tě :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju Maruško to je nejhezčí první komentář :)...
    tvůj blog hltám už dlouho, tak snad už se i naučím komentovat a nejen okukovat a těšit se...mávám...

    OdpovědětVymazat