čtvrtek 21. února 2013

Narozeniny... 
šesté... 
Rebečka je moje slunce, 
nikdo se neumí tak krásně a upřímně podívat do očí jako můj Rybízek. 

Oslava s tancem, zpěvem a nevšedními pohybovými kreacemi bratrance/synovce Jirky :)... nezapomenutelné.
Tuto neděli si oslavu střihneme znovu, Kristýnka měla na Valentýna devět let... 
kdy to uběhlo, jak? jako devět? 
co to je toto? 
kde je moje miminko!! 
Rebečiných šest ještě vydýchám, ale tečh devět... 

no musím. Těšíme se na neděli... :)

Ps: zase jsem fotila samé jídlo :), když ono se nehýbe tak rychle, jako ta rozdivočená patra,
zase rychle mízí to jo...





 






6 komentářů:

  1. Lucinko, holčičkám všechno nejlepší .... ten dort vypadá nádherně, Bekynka z něj musela být nadšená ..... tvé pocity znám, můj starší syn bude mít devět v červnu, měří metr a půl a já se na něj dívám a říkám si, že nevím, kdy mi tak vyrosl .... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Marki, nadšená byla, holky si vymýšlejí už dopředu, co by chtěly na dort. Dědeček dostane marcipán (dobroučký, mandlový :) a modeluje. Tentokrát to byl pegas, jindy most... máme to ouplně stejně :)... radost z vývoje, proměny toho člověka... no a taky loučení se s tím ranným dětstvím, chjo. Mávám, krásný den.

      Vymazat
  2. Všechno nejlepší, Rybízku. Lucko, u vás je vždycky tak čisto a útulno, radost pohledět.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, vyřídím :) a děkuji... Máš to vidět po oslavě... shrnout všechno do rohu a vymalovat :). U Alenky je vždycky krásně, u nás vzhledem k velikosti prostoru není pořádek ani rozvoj udržitelný :)... ale blýská se na lepší časy... mávam do blešího cirkusu, pusu bleškám :).. L

      Vymazat
  3. Vše nejlepší a moře naplněných snů.
    Znám ty pocity, když děti rostou, odrůstají a nejednou letí do života. Já si myslela, že to přelstím, že si pořídíme "Benjamínka" na stará kolena. No a teď když ji máme "Benjamínku" Carolinku, tak bude za 2 měsíce 4 letou tetičkou. Asi mě má Bůh rád, že mě obklopuje pořád dětmi. To je to nejkrásnější, co nám může přijít v životě do cesty. Tak každý den s nimi užívej plnými doušky. Věrka

    OdpovědětVymazat
  4. Tak dodatečně všechno nej:)))a ten dortík...mňam:)
    móóc pozdravuji, Eva

    OdpovědětVymazat