středa 27. března 2013

 Rebeččin svátek, 9. března... jen v katolickém kalendáři... někdy slavíme v tento den, jindy si datum volně určíme... Kakao, jablečný koláč, přání a malý dárek, k tomu výlet...
 
 Zajímavé je když se holky dostanou k mému razítku... orazítkují se všude a pořád jim to příjde zábavné... pořád... stokrát už jsem je drhla ve vaně... pořád je to legrace...
proto jsem musela zdokumentovat posun, razítkovaly pásku a pak se oblepily... ještě že Kiki dopsala LOVE...
 
 Další fotky dokumentují večery v naší manufaktuře, kde je dětská práce nutností... holky nadírkovaly přes dvěstě visaček zkazily asi jen čtyři... díky sluníčka... "Mami jsme přece Kosí sestry".

Krásný den... (už se nebudu zmiňovat o té nablblé zimě, vůbec nebudu psát jak chci jaro, zařekla jsem se :)))... venku je prostě březen... L









4 komentáře:

  1. Moc příjemný blog. Že děláte krásné věci, to už jsem psala. Ještě jednou děkuju za zaslanou látku a pytlíček. Taky mám ráda čaj a tyhle věci, co děláte, ho bezvadně doplňují. Je to moc fajn. Zdravím z Budějc, Lenka Pužmanová

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni... moc jste nás kosice potěšila, díky... čaj je naše společná vášeň, přávě piju zelený čajík :)... radostné i pokojné velikonoce přeji.
      Lucie

      Vymazat
  2. Krásný sváteční koláč a přesně jsem si nedávno vzpomněla - březen, za kamna vlezem, duben ještě tam budem. Takže se těším až na květen:)

    OdpovědětVymazat
  3. Díky Iri...
    svatá pravda, až bude máj vyženu se v háj :)...
    Iri krásné dny

    OdpovědětVymazat