pátek 24. ledna 2014

Málem bych zapomněla

Na Péefko už je asi pozdě... hmmm... proč jsem nedala novoročenku na svůj blog? Nepochopitelné... ale zase jsem zvládla předvánoční divočinu na Fleru, dodělala všechny  resty (skoro), nepropadli jsme už v pololetí a máme novou střechu...

Co takhle Obšťastník - newsletter (pozn. překl.) Kosích sester. Ty opravdu pěkné newslettery mám ráda, když příjdou slastně si je prohlížím a oddávám se designovému snění a navíc vlastně "pracuju", prohlížím poštu přece, ne?
V prvním obšťastníku Kosích sester je mimo jiné i inkriminované PF :)...
Další novinky a zprávy z našeho ateliéru právě připravujeme...

Pokud chcete mít náš obšťastník sem tam v poště napište nám na níže uvedenou adresu :)
obchod@kosisestry.cz


Zde najdete první obšťastník, celý :).
Krásný večer a klidný víkend...


Ukázka prvního obšťastníku a zapomenuté PF :)

5 komentářů:

  1. Luci, paráda ....já se hlásím ....přes ZDE se mi to ale nějak nedaří ....můžu takhle ???? Email je: marketa.hochova@seznam.cz ....děkuju !!!! Marki

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě, díky Marki už jsem ti poslala obšťastník
    a mám tě v adresáři :). Krásný víkend. L

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, děkuju ....hned se běžím pokochat ....Marki

      Vymazat
    2. Luci, já jsem "popleta" .... teď jsem si všimla, že jsem přehodila jsem jména v emailu ....ten správný je hochova.marketa@seznam.cz ....děkuju a omlouvám se ..... Marki

      Vymazat
    3. V klidu Marki :), posílám znovu. Díky... Krásné pondělí. L KS

      Vymazat