úterý 14. června 2016

"Miso čelindž" aneb fotím si ranní miso polívky, možná je to nějaká porucha :).
Příjdou mi estetické... na stole mám věci, které ten den řeším a dělám. Mám nutkání předměty na stole nějak upravit... musím se ovládnout a nechat to ležet, tak jak to je... posnažím se.
Ranní miso a sprcha je startovní rituál.
Polívka je to návyková a má lákavé množství variant, to mě baví.
Každý den jiná a z poctivého, domácího a hlavně čersvě uvařeného zeleninového vývaru.
No, nějaké výhody ta "volná noha" musí mít :)).
Mám v plánu fotit dále, ale plánů mám moc.

Jo a máme koťata. :) Suria Maria se nám pomnožila.
Byla velmi sebestředná a důležitá těhule a teď je opravdu vzorná matka.
Koťata jsou naštěstí jen dvě a tak rostou před očima.
Teprve teď jsem opravdu pobrala úsloví "nosí jako kočka koťata" :).
Nosí nám je do postele, pod postele, z pokoje do pokoje a nakonec skončí v oblíbené kukani.
Chovu zdar a krásný večer.
L






Hledej kotě :)


Žádné komentáře:

Okomentovat